PEGAWAI KHAS YANG HINA BAJAU DI SABAH!!!

Wednesday, January 27, 2010


Zaharin Sang Kelembai. Bibir Tebal dan Mulut Celupar.

Dato Rahman Dahlan: MP Kota Belud yang berbangsa Bajau. Zaharin kata bangsa Bajau Bodoh! Bajau akan sokong BN kerana Pegawai Khas PM kata hanya yang bodoh saja tidak undi BN!? Betul kah?

Dalam facebook dia posting dengan angkuh kata "aku remove anak Bajau Bodoh ini" sebagai merujuk kepada seorang penulis politik dari Sabah yang juga berbangsa Bajau. Pegawai Khas yang di maksudkan itu ialah Zaharin Mohd Yasin atau nama kurang ajarnya SANG KELEMBAI!

Sang Kelembai berbibir tebal dan gilakan perempuan gemuk memang kurang ajar. Di KL semua panggil Zaharin Giler!! Semua orang di lambai dan di pow duit untuk bagi perempuan-perempuan jadi mangsa nafsunya. Hampir semua negeri ada kes orang pukul pegawai yang mulut laser dan celupar ini. Namun beginilah jenis pemimpin yang Najib akan gunakan untuk yakin rakyat kembali sokong BN!! Ya Allah. TAKBIR..

Penulis yang dikata "Bajau Bodoh" itu difahamkan asal dari Kota Belud berpindah dan menetap di KL kira-kira setahun lalu. Kabarnya telah membeli rumah di Batu Caves. Dan seorang yang berjaya dalam bisnes. Beliau aktif sepenuh masa sebagai penulis juga di katakan rakan karib Pegawai Khas PM yang baru dilantik. Saya tak kisah hubungan mereka. Lakonan mereka atau sandiwara untuk dapat perhatian PM. Tetapi sebagai seorang berbangsa Bajau saya kesal bangsa saya di hina!

Saya baca dalam facebook, bila seorang friend dari Sabah komen," Kenapa bang zaharin kata orang Bajau Bodoh?, pemimpin seperti Datuk Shafie Afdal, Datuk Saleh Said Keruak, Datuk Hajiji, Datuk Rahman Dahlan adalah orang Bajau." Secara sinis dia jawab "Semua Bajau memang bijak sebab itu Musa Aman jadi KM Sabah hahaha!"

Pegawai yang bekerja sebagai Pegawai Khas PM itu dilantik skel JUSA C dengan gaji sekitar RM13K sebulan hanya dengan mengatakan ada suku kaum Sabah Bodoh dan melaga-lagakan suku-suku di Sabah. Seolah-olah memberitahu mereka semua bodoh kerana Musa Aman keturunan Pakistan jadi KM Sabah. Maka akan bangkitlah bangsa dan suku bumiputra asli di Sabah kerana pegawai PM yang bodoh dan tidak lulus SRP ini.

Apakah Dato Seri Najib desperado pilih orang seperti Sang kelembai? atau Najib takut menerima nasib seperti Pak Lah yang dikutuk Sang Kelembai dalam blognya? Maka semua blogger UMNO yang setia bertanya pada Najib: Kami perlukah kurang ajar dan GILA seperti Zaharin untuk di beri ganjaran?

0 comments:

Post a Comment

Lagu kaum Pribumi Sabah.- KDM

BATASAN JANGAN DILANGKAHI

The improper use of network facilities or network services, as provided under section 233(1)(a) of the Communications and Multimedia Act.

Under the section, any person who knowingly initiates the transmission of any comment, request, suggestion or other communication which is obscene, indecent, false, menacing or offensive in character with intent to annoy, abuse, threaten or harass another person is liable to a fine not exceeding RM50,000 or imprisonment of up to one year.

He will also be liable to a further fine of RM1,000 for every day during which the offence is continued after conviction.


About This Blog

ISUN ISUN JADI PESOKO

PELAWAT BUKAN PELIWAT

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP