Nordin dakwa Anwar bersikap seperti 'diktator'

Tuesday, January 26, 2010


KUALA LUMPUR 26 Jan.


Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim didakwa bersikap seperti 'diktator' dan tidak akan mendengar pandangan ahli partinya kerana beliau bimbang muslihat yang disusun, akan musnah di tangan pengikut sendiri. Bekas Setiausaha Biro Penerangan Pemuda PKR, Nordin Ahmad berkata, sejak awal penubuhan parti itu, segala keputusan ditentukan oleh Anwar seorang diri.

Sehubungan itu katanya, beliau tidak terkejut jika lebih ramai ahli PKR terutama yang memegang jawatan tinggi akan mengikut rentak Ahli Parlimen Indera Mahkota, Azan Ismail yang memilih untuk meletakkan jawatan sebagai Timbalan Pengerusi Negeri Pahang. "Saya yakin Azan meletakkan jawatan kerana tidak tahan dengan sikap Anwar yang egois dan tidak mahu mendengar pandangan orang lain. [selanjutnya di sini]

ULASAN.
Persoalannya: Ke mana segala kebebasan yang dilaung-laungkan Pakatan Rakyat. selama ini Mereka sekaligus telah meguburkan slogan kebebasan yang selama ini mereka "konon" perjuangkan. Saya sudah tidak lagi hairan bila ramai yang berbondong-bondong meninggalkan PKR dan Pakatan Rakyat...Jomm tinggalkan saja mereka...

1 comments:

PIPIT PEKEPA' January 26, 2010 at 10:49 PM  

Salam percubaan.
Selamat Berinteraksi

Post a Comment

Lagu kaum Pribumi Sabah.- KDM

BATASAN JANGAN DILANGKAHI

The improper use of network facilities or network services, as provided under section 233(1)(a) of the Communications and Multimedia Act.

Under the section, any person who knowingly initiates the transmission of any comment, request, suggestion or other communication which is obscene, indecent, false, menacing or offensive in character with intent to annoy, abuse, threaten or harass another person is liable to a fine not exceeding RM50,000 or imprisonment of up to one year.

He will also be liable to a further fine of RM1,000 for every day during which the offence is continued after conviction.


About This Blog

ISUN ISUN JADI PESOKO

PELAWAT BUKAN PELIWAT

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP